close

LOVE U

詞:雪姬娜

曲:---

唱:雪姬娜

I Love U

The word that I want

我曾妄想會聽到

看來是沒啥可能

 

你給過我希望

但你又打碎了它 *

 

即使跟你表白了

你也不會愛上我

這是鐵定的事實

不要跟我說謊

因為我是很愛你 **

 

I Hate U

The word that I scared

多麼想跟你說

但又捨不得這樣對你

 

你給過我希望

但你又打碎了它 *

 

即使跟你表白了

你也不會愛上我

這是鐵定的事實

不要跟我說謊

因為我是很愛你 **

 

You know that I love U so much

But U had played n my love

Do U know it was hurt to me?

I can’t trust U anymore

U should know that, I love U so much

愛上一個人真的很容易

簡直易如反掌

但要忘記一個人

卻比死更難

我希望你能知道

我有多愛你

 

即使跟你表白了

你也不會愛上我

這是鐵定的事實

不要跟我說謊

因為我是很愛你 **

 

(說話的形式:Love… Yes… I Love U…

arrow
arrow
    全站熱搜

    雪姬娜ت 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()